Jobbig dag!

Idag har det vart en jobbig dag!
Först så skulle jag lämna tillbaka pengarna till Mickis som jag igentligenn skulle haft gjort i fredags så det var.. lite jobbig!
sen så slutade vi ju 1 timme tidigar så jag kunnde inte komma in till badet.. men Mathilda räddade mig.. jag kunnde vara med henne medan <3
Träningen idag var helt OK.. och nu är jag hemma.. jag tyckte det bara var en jobbig dag!

Efter teatern så spelade jag och mathilda lite farmville inne på biblan!

Sen blev det lite lunch och till dricka så fick några lite cola av vincet. och det var gott :P

Alexandra och Saffran!

haha det blev lite action vid matbordet.. Saga LS hälde lite vatten i Vincents afrokrull så det blev lite mindre :P

efter lunchen så hade vi vår sista lekton för dagen.. Dans och då fixade Saffran lite affro som vincet har ..hahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0