...

Asso, du förstår inte hur mycket jag saknar dig..
Jag är ingenting utan dig....
Dags att vända blad innan nästa faller av, jag har tappat den personen som nånsin fått mig glad.
Det är sjukt att kärleken nått sitt slut!
Vi sa föralltid och vi båda 2 svor på gud!
Men idag står jag ensam kvar, utan svar, och tänker tillbax när det var du och jag..livet är väll till för att man ska glömma, men du lever kvar bland mina drömmar.
Kommer du ihåg sommaren 2008, vi skrattade timmar i steck och vandrade hem..vi hade det jävligt kul...men det är över och jag ber till gud...om att du ska komma tillbaka och stanna vid mig, för jag klarar mig fan inte utan dig...tårarna faller för jag saknar dig min kärlek, längtar efter dig och det är bara sanningen!<3
Minnen paserar förbi som ett repris av vad vi gått igenom under vårt liv, du var den som alltid fick mig glad, och jag står med frågor utan svar, hur våran kärlek kunnde rasa ner, du fick mina läppar alltid att le..kan inte fatta vad som gick fel, känns om jag är ditt problem..och jag vill inte behöva förstå det, jag lever i ensamhet, men saken är den.. jag saknar dig för varje minut som går, jag vill inte förstå, jag vill att tiden ska gå, vill att du ska vara min kärlek igen, vill inte veta av att du hatar mig under begravning, det ända jag vill är att du ska komma tillbaka så jag slipper leta efter dig på kartan!<3

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vem har gjort dig så olycklig, mitt hjärta blöder

2009-09-24 @ 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0