Del 2

........
-Vad är adressen hit? frågade en kille
-Lillhagsvägen 33, sa Elins mamma
-Vad vet du din jävla kärring! sa den dära killen
då blev Elins bror Gino jätte arg eftersom han sa så till han mamma så dom började dom svära och sånt....
Min släkt bryter "bråket"..
Efter Elins familj har åkt hem kommer den dära killen tillbaka och frågar vad den dära killen heter (alltså gino)...
Min fasters man säger att det har du ingeting med att göra!
sedan drar han!
han hämtar ett gäng och dom försöker ta sig in i lokalen.. och det gjorde dom så glaset var sönder och dom var helt blodiga!
Vi ringde polisen och då drog dom!
efter polsin gått så ringde min fasters man en taxi så skulle dom åka hem!
När taxin kom så gick man upp mot huset och så skrek min fasters man att han hade glömt plånboken...
Min mamma slängde nycklarna till min pappa så han gick och hämtade plånboken.
När pappa hade hämtat den kom det dära gänget igen så johan (min faster man) och min kusin drog in min pappa i taxin för att han inte skulle bli ihjälslagen!
Men dom försökte och försökte... min kusin blev av med 2 tänder!!!:S <3


Kommentarer
Postat av: saga

vaa shiit!

vad läskigt ida

2009-09-14 @ 10:34:37
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: saga

du har fått en jätte fin blogg :D

2009-09-14 @ 10:34:50
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0