Dagen med Saffran!

Idag efter skolan så var jag ju med Saffran.. och Vincet och Sander.. dom ville förlja me!
Vi chillade lite med gurra och elias till centralen där vi gick av och elias och gurra åkte tillbax till skanstull för dom skulle "simma"....
Men i centralen så gick vi runt lite .. kollade på skor och sånt.. och chillade lite<3
Jag tog lite foton som ni ska få see..
oo juste jag och saffran köpte på coop dom hära goda MUMS MUMS!! om ni vet vad MUMS MUMS är?
Aja det är gott ialla fall!!!
Runt fem så skulle saffran möta sin mamma så jag vincet och sander stack hem.. vi åkte tillsammans till högdalen sen forsatte jag till hagsätra!!






kram <3


Kommentarer
Postat av: Putie

Saaander söööötnus <3333

2009-09-15 @ 21:15:42
URL: http://chokladsmoothie.blogg.se/
Postat av: Putie

Saaander söötnus! <333

2009-09-15 @ 21:17:16
URL: http://chokladsmoothie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0