Dagen händelser!

Idag så gick jag upp klockan 05.00 :S jag hade morgonträning!
Så halv 6 så skjussade mamma mig till eriksdalsbadet och då så tränade jag!
Efter det så var jag en stund och tog det lungt i omklädningsrummet.. vi började halv 10 och vi slutade träna mellan halv 8 och 8.
Men i skolan var det ganska okej förutom att jag var trött typ hela tiden!
Efter skolan så kollade jag på typ en kvart av en film sedan knackade grannarna på och undrade om jag ville komma ut så då gick jag ut!
Jag har precis ätit och nu sak jag ta det lungt och kolla på IDOL klockan 8!


Kommentarer
Postat av: linnea

omg! behööver hjälp av dig! min blogg e rena katastrofen! please help me, fattar ingenting!!

2009-09-18 @ 17:00:53
URL: http://stylicios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0