Sista träningen för veckan!

Gud va sköönt  det är nu.men det är ändå jätte jobbigt.
Dagens landträning gjorde så att typ alla har jätte ont i benen. Man kan typ nästan inte gå ?!
Men , men..imorrn så har B2 ingen träniongen alls och det betyder att jag inte har någon träning :D
Imorrn i skolan så vi till Hellasgården och där ska vi typ bada och göra aktiviteter för att lära känna dom nya
Men jag vet inte vad jag ska göra efter skolan ??
Om någon vill göra något så ring mig elr smsa..
Om du vill ha mitt nummer..skriv en kommentar. <3

Cooling där..haha..posen min kusin brukar göra <3

Kommentarer
Postat av: Marcus Melander

Hej det är marcus melander från simningen.

2009-08-21 @ 20:04:06
Postat av: Marcus Melander

hej det är marcus melander från simningen. och jag skulle vilja ha ditt mobil nummer....

2009-08-21 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0